KALENDARZ SZKOLEŃ
LEGENDA:
- forma dla kilku etapów edukacjiNadchodzące szkolenia

14 marca 2025, godz. 16:00-19:00
sala konferencyjna PODN w Słupsku, ul. Poniatowskiego 4a

17 marca 2025, godz. 15:30-18:30
Filia Pomorskiej Biblioteki Pedagogicznej w Bytowie, ul. Wąska 12

18 marca 2025, godz. 16:00-19:00
sala konferencyjna PODN w Słupsku, ul. Poniatowskiego 4a
Ważne wydarzenia

Pomorska Liga Edukacyjna 2024/2025: etap wojewódzki 8 i 15 marca 2025 r.

Szkoła Podstawowa nr 45 w Gdańsku zaprasza uczniów szkół podstawowych, także z niepełnosprawnościami, do udziału w VII Wojewódzkim Konkursie NiEzWYKły- NIEBIESKI”, którego celem jest uwrażliwienie na człowieka ze spektrum Autyzmu. Zadaniem konkursowym jest wykonanie projektu koszulki nawiązującej do tematu w terminie do 30 marca 2025 r.

W Pomorskim Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku, nauczyciele szkół i placówek oświatowych województwa pomorskiego pracujący z uczniami z Ukrainy, mogą uzyskać wsparcie psychologiczne (środa: godz. 15.00-17.00; czwartek: 14.00-17.00)

Od 3 marca 2025 r. w Pomorskim Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku ponownie został uruchomiony punkt udzielania konsultacji prawnych, dedykowany w szczególności dyrektorom oraz nauczycielom szkół i placówek oświatowych województwa pomorskiego, do których uczęszczają dzieci i młodzież – uchodźcy z Ukrainy

Edukacja matematyczna z użyciem narzędzia AI. - szkolenia w ramach projektu: Wsparcie edukacji matematycznej z użyciem narzędzia AI zeszyt.online.

Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy na zlecenie Ministerstwa Edukacji Narodowej rozpoczyna realizację pilotażu badania PIRLS, czyli Międzynarodowego Badania Postępów Biegłości w Czytaniu. Na przełomie marca i kwietnia 2025, wśród 30 wylosowanych szkół z trzech województw - mazowieckiego, podlaskiego i świętokrzyskiego, zostanie przeprowadzone badanie pilotażowe.

4 grudnia 2024 ogłoszono wyniki najnowszej edycji Międzynarodowego Badania Nauczania Matematyki i Nauk Przyrodniczych! Polska znalazła się wśród krajów o wysokich wynikach z matematyki i przyrody. Średnie wyniki polskich czwartoklasistów były wyższe w porównaniu z 2019 rokiem. Mimo relatywnie dobrych wyników w zakresie umiejętności, systematycznie spada pozytywne nastawienie do matematyki i przyrody oraz poczucie przynależności do szkoły.

Instytut Badań Edukacyjnych we współpracy z UNICEF oraz Ministerstwem Edukacji Narodowej prowadzi nabór do projektu „Razem raźniej” stanowiącego część projektu „Szkoła dostępna dla wszystkich”.

Zapraszamy do udziału w Pomorskim Programie Edukacji Morskiej (PPEM). Pomorski Program Edukacji Morskiej (PPEM) stanowi propozycję działań skierowanych do pomorskich szkół oraz placówek oświatowych wszystkich etapów kształcenia. Integruje wiedzę z wielu przedmiotów, proponując całościowe postrzeganie problematyki morsko-żeglarskiej w procesie edukacyjnym.